ΑΔΕΣΜΟΛΟΓΗΤΑ – Οι παραγγελίες είναι αφορολόγητες και θα παραδοθούν απευθείας στην πόρτα σας!
Natural Lashes

Εξυπηρέτηση πελατών

Δημιουργήσαμε αυτήν την ενότητα υποστήριξης για να σας βοηθήσουμε να λάβετε άμεσες απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που έχουμε λάβει όλα αυτά τα χρόνια.

Γιατί δεν μπορώ να στείλω την παραγγελία;

Εάν δεν μπορείτε να στείλετε την παραγγελία, ελέγξτε τις καταστάσεις που παρουσιάζονται παρακάτω. Ίσως μια από τις εξηγήσεις θα σας βοηθήσει.

Ελέγξτε αν έχετε επιλέξει τους τρόπους παράδοσης και πληρωμής στο καλάθι αγορών.

Στο καλάθι αγορών, πάνω από τα προϊόντα, έχετε μια μικρή φόρμα όπου πρέπει να ελέγξετε πού θέλετε να παραδώσουμε τα προϊόντα σας, πώς θέλετε να λάβετε την παραγγελία και πώς θέλετε να πληρώσετε για τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ξεχάσατε να τσεκάρετε μία από τις επιλογές που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα έχετε μια κόκκινη ζώνη και ένα βέλος σε αυτή τη φόρμα που θα σας δείχνει πού δεν έχετε τσεκάρει τίποτα.

Ελέγξτε εάν όλα τα προϊόντα στο καλάθι αγορών είναι σε απόθεμα.

Τα προϊόντα που είναι σε περιορισμένο απόθεμα ενδέχεται να εξαντληθούν πριν αποστείλετε την παραγγελία σας. Εάν ένα από τα προϊόντα που έχετε προσθέσει στο καλάθι δεν είναι πλέον καθόλου διαθέσιμο ή δεν έχουμε πλέον την ποσότητα που θέλετε σε απόθεμα, ο ιστότοπός μας θα σας ειδοποιήσει επισημαίνοντας το προϊόν με μια κίτρινη ταινία και θα σας επιτρέψει να προσαρμόσετε αυτόματα την ποσότητα διαθέσιμο σε απόθεμα ή αφαιρέστε το προϊόν από το καλάθι αγορών για να μπορέσετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία.

Έχετε επιλέξει περισσότερα δώρα από όσα επιτρέπονται για την αξία της παραγγελίας σας.

Αυτή η κατάσταση παρουσιάζεται όταν προσθέτετε πολλά προϊόντα στο καλάθι αγορών, επιλέγετε τα δώρα που μπορείτε να λάβετε και μετά αλλάζετε γνώμη για ορισμένα προϊόντα και τα αφαιρείτε από το καλάθι. Εάν ο αριθμός των δώρων που επιλέξατε είναι πολύ μεγάλος, ο ιστότοπός μας θα σας προειδοποιήσει σημειώνοντας τα δώρα με μια κίτρινη ταινία και θα σας επιτρέψει να διαγράψετε τα δώρα που περισσεύουν από το καλάθι αγορών, ώστε να ολοκληρώσετε την παραγγελία.

Ελέγξτε εάν υπάρχει διαθέσιμη αντικαταβολή για την παραγγελία σας.

Εάν η αντικαταβολή δεν είναι διαθέσιμη για την παραγγελία σας, η ιστοσελίδα μας θα σας ειδοποιήσει με ένα μήνυμα που επισημαίνεται με μια κόκκινη ταινία. Για να μπορέσετε να στείλετε την παραγγελία, πρέπει να αλλάξετε τον τρόπο πληρωμής και να επιλέξετε πληρωμή με κάρτα.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει:

•  Χρειάζεται να εγγραφώ για να παραγγείλω;
•  Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
•  Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή;
•  Θέλω να δω ξανά τη λίστα με τις ερωτήσεις