Δημιουργήσαμε αυτήν την ενότητα υποστήριξης για να σας βοηθήσουμε να λάβετε άμεσες απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που έχουμε λάβει όλα αυτά τα χρόνια.
Πώς μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα σε μια παραγγελία;
Οι παραγγελίες σας αποστέλλονται εντός ωρών από την υποβολή. Εξαιρέσεις αποτελούν φυσικά τα Σαββατοκύριακα και οι επίσημες αργίες, όταν οι συνεργάτες μας για παράδοση δεν εργάζονται. Μπορούμε να είμαστε τόσο αποτελεσματικοί μόνο όταν ακολουθούμε μια σαφή και καλά εδραιωμένη ροή logistics.
Η αλλαγή ακόμη και ενός προϊόντος σε μια παραγγελία περιλαμβάνει την αντιστροφή του τιμολογίου, την ακύρωση του παραστατικού AWB, την εκ νέου εκτέλεση του τιμολογίου και την εκ νέου δημιουργία του παραστατικού AWB.
Εκτός από αυτά τα πράγματα, εάν η παραγγελία έχει ήδη προετοιμαστεί για παράδοση, η αλλαγή μιας παραγγελίας σημαίνει την εύρεση του κουτιού, την αποσυσκευασία του, την προσθήκη του προϊόντος και την επανασυσκευασία του. Όλα αυτά καθυστερούν την αποστολή άλλων παραγγελιών και συχνά αφήνουν περιθώρια για πιθανά λάθη.
Επομένως, η προσθήκη προϊόντων σε μια παραγγελία, η αλλαγή/αντικατάστασή τους ή η αφαίρεση ενός προϊόντος από μια παραγγελία μπορεί να γίνει μόνο με την ακύρωση ολόκληρης της παραγγελίας και την επανάληψη της.
Εάν χρειάζεται οπωσδήποτε να αλλάξετε μια παραγγελία, ενημερώστε μας μέσω της παρακάτω φόρμας, ώστε να την ακυρώσουμε το συντομότερο δυνατό:
Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει:
• Ποια είναι η κατάσταση της παραγγελίας μου;
• Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;
• Πόσος χρόνος χρειάζεται για να φτάσει η παραγγελία;
• Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
• Παραδίδετε σε άλλες χώρες;
• Πώς μπορώ να διαγράψω ή να τροποποιήσω προϊόντα στο καλάθι αγορών;
• Θέλω να δω ξανά τη λίστα με τις ερωτήσεις